Minulla menee niin hermot naapurin kyttääjämummoon!
Polttelin tupakan rauhassa parvekkeella, tai niin ainakin suunnittelin. Kyttääjämummo oli sitten taas omasta ikkunastaan tupakalla ja tuijotti jälleen röyhkeällä katseellaan ihan suoraan minua päin!

Miten voikaan olla että jokaikinen kerta tämä kyseinen naapurini sattuu olemaan samaan aikaan tupakalla kanssani
?!
Keskittyisi jo omaan elämäänsä ja vetäisi sitä röökiä ihan rauhassa katse visusti pois minun luota. Ei auta vaikka miten tuijottaa takaisin, hän ei lopeta ennen kun minä olen vetänyt viimoiset henkoiset ja mennyt takaisin parvekkeelta sisälle. Silti minulla on tunne että kyttääjämummo jää tuijjottamaan meidän parvekkeelle. Huh, onneksi se ei näe sisälle asti! Vaikka kyllä minä mielelläni rauhassa tupakkani polttaisin ilman kuumottavaa katsetta niskassa.

Parasta tässä vielä on, että kun herra H:n kanssa etsittiin asuntoa ihastuttiin tähän kun tämä on ylinkerros joten ei yläkerrasta kukaan voi häiritä eikä kenenkään parvekkeelta tai ikkunasta ole näkymää tähän, paitsi yhdestä ikkunasta. No, eipä osattu aavistaakaan että juuri tämän kyseisen ikkunan omistaa tämä kyseinen kyttääjämummo!

Noo, ensi kerralla näytän persettä ;)