Grillaus meni erittäin onnistuneesti ja oli hauskaa!
Olimme sitten torstaista tähän päivään saakka tämän ystäväpariskuntamme kanssa.. Viidettä päivää putkeen en olisi kyllä jaksanutkaan :)

Mua on häirinnyt yksi Petri. Hän on baarissa, jossa melkeinpä ainoastaan käyn, töissä. Olen tehnyt hänelle moneen kertaan selväksi että asun avoliitossa enkä ole vapaa. Hän ei silti näytä ymmärtävän! Laittelee viestiä koko ajan. En haluaisi olla hänelle ilkeä, koska tosiaan näen Petriä melkeinpä joka viikonloppu tässä kyseisessä baarissa. No, viikonloppuna hän laittoi sitten viestiä jatkuvasti, en tietenkään vastaillut niistä yhteenkään. Mulla meni sitten lauantaina hermot aivan totaalisesti siinä aamuyöstä. Olin otoksissa.
Koitin soittaa hänelle ja haukkua pystyyn kun ei muuten näytä ymmärtävän. (en yleensä toimi näin, kännissä näköjään) No, Petri ei kuitenkaan vastannut vaan laittoi hetken päästä viestin jossa pyysi soittamaan hetken päästä uudelleen, hieman vihjailevaan sävyyn. No, soitin eikä vastannut silloinkaan.. Laitteli viestiä jossa kyseli mitä soitin yms. Tänään kun olen heräillyt niin häneltä oli tullut kymmeniä viestejä!
En ole mainunnut tästä herra H:lle, koska en halua että hän pahoittaa mielensä.. Olen jo niin täynnä tätä, etten tiedä mitä tehdä!!

Tänään on ollut maailman pahin krapula. Haisen paskalle. Nyt vasta päänsärky on loppumassa ja voin harkita syömistä ja suihkuun menoa. Näin tiedoksi vain.