Herra H meni tänään töiden jälkeen vanhemmilleen yöksi. Hänen veljensä asuu vielä kotona, muuttaa tosin nyt opiskelemaan toiselle paikkakunnalle. Herra H on muutenkin käynyt paljon kotipaikkakunnallaan. Olen huomannut ja tiedänkin että hän tulee viihtymään aina paljon paremmin hieman syrjemmässä kuin kaupungissa. Maalta kun on kotoisin. :)
Ei tosin mielestäni tätä hänen kotipaikkakuntaansa voi maaksi sanoa. Se on pieni kylä lähinnä.
Olen itsekin asunut tällä paikkakunnalla muutaman vuoden. Muutimme äitini ja veljeni kanssa sinne kun olin 14 vuotias. Siellä minä Herra H:hon tutustuikin.

No, Herra H soitti äsken ja kertoi että oli ajanut tämän meidän unelmien talon ohi ihan mielenkiinnosta. Valot siellä oli päällä. En sitten tiedä että oliko siellä nyt joku käymässä vai asutaanko siellä sitten todella. Herra H sanoi puhuvansa jonakin päivänä isänsä kanssa tästä talosta ja kysellä tietäisikö hän asuuko siellä ketään ja olisiko heillä mitään aikeita myydä tätä taloa. En tiedä onko kukaan koskaan käynyt tosiaan kysymässä: "Hei, hieno talo, myytkö mulle?" mut eihän siinä nyt mitään häviäkään..toivottavasti.

Katoin äsken 4D dokumentin tosta Läskiteinin paluusta. Tuli itselle huono olo tuon tytön puolesta. No tottahan se on ettei ketään muuta voi läskeistään syytää kuin itseään, mutta silti.
Itse haluan kanssa laihtua, en ole mikään ylipainoinoinen mutta on tuota ylimääräistä kuitenkin jonkin verran.. Olen 174cm pitkä ja painan 72 kiloa. Kaksi kiloa olen nyt tiputtanut painoni.. Haluaisin 10 kiloa pois ja olisin erittäin tyytyväinen.
Minun ongelmanani vain on että jos en huomaa muutaman viikon rehkimisen jälkeen mitään tuloksia, kyllästyn ja uskon puute lakkaa. Tottakai mä tiedän ettei kukaan tosta noin vain laihdu, mutta toisi hyvää kannustusta kun muutama kilo lähtisi suht nopeasti ja huomaisi kamppailusta olevan hyötyä.

Tavoitteeni on ensi kesänä olla elämäni kunnossa ja olen valmis kyllä tekemään töitä tämän eteen.
Kävimme herra H:n kanssa salilla 2-3kertaa viikossa ennen kesää. Kesän aikana jotenkin jäi, oli niin paljon muuta. Nyt olemme taas samaa mieltä että salilla käymistä jatketaan. Herra H on urheilija ja hyvässä kunnossa, tosin voisi saada hieman massaa lisää.. Hän kun päättää että nyt lähdetään salille niin silloin se on pakko lähteä, muuten se on niin että itken ja lähden :)
Tämä on tosiaan kyllä hyvä asia, että hän raahaa vaikka väkisin, välillä kun on tunne ettei millään jaksaisi. Kun silloin tulee lähdettyä on urheilusuorituksen jälkeen aivan loistava olo!
Näiden salilla käymisten lisään olen ajatellut että kävisin aerobic-tunnilla ainakin kerran viikossa sekä lenkillä. Jos näin ei tuloksia näy, niin kyllä ihmettelen. Toki ruuallakin on väliä.

Olisi niin paljon helpompaa laihduttaa porukalla kun yksin. Tai kun olisi edes jokin kannustin mukana. Jos saisin sata euroa jokaisesta kilosta minkä laihdun, olisi kyllä erilainen motivaatio koko asiaan :D
Mikähän olisi hyvä laihdutustahti? Paljonkohan voisi viikossa laihtua niin että ne kilot pysyy poissa eikä tule takasin?

Nyt tuli semmonen olo et salille ja heti, harmi vaan että kello on jo noin paljon.. Enkä kyllä tähän aikaan uskalla yksinään ulos lähteä, suomessakun kaikki näyttää olevan mahdollista nykyään!

Päätetty ja luvattu nytte näin ihan kirjallisesti että vähintään 10 kiloa pois ensi kesäksi! Vielä ku laihdutus olisi sitten helpompaa kuin mitä se todellisuudessa on.. No itsepä olen vastuussa omista kiloistani, ei kukaan muu. Ite mä olen niitä herkkuja suuhuni tunkenu. Kyllä nyt harmittaa..

Täytyy vissiin mennä vitutus tupakalle..