En voi ymmärtää miten jotkut vanhemmat voivat suosia toista lastaan enemmän kuin toista..
Herra H:n vanhemmat suosivat ja lellivät hänen pikkusiskon, Saran piloille.

Sara on 16-vuotias teinityttö, joka päätti muuttaa pois kotoaan koska halusi olla ensimmäinen kaveriporukasta joka tekee näin.
No, Sara oli sitten kesätöissä jotta maksaisi vuokran, kyllästyi työ tekoon ja räpytteli silmiään. Nyt minun anoppini maksaa hänen vuokransa ja muut kulut. Saran ei tarvitse tehdä yhtään mitään asumiset, laskujen, ruuan tai vaatteiden eteen.

Sara valitti eilen minulle kun ei ole rahaa ostaa heseltä ruokaa, ja sitten seuraavassa sekunissa esitteli uusia vaatteita joita oli ostanut.

En ymmärrä miten jonkun äiti voi tehdä noin. Minun mielestä hänen kuuluisi antaa Herra H:lle ja veljelle saman verran rahaa kuukaudessa kuin Sarallekin. Jos on kerran päättänyt hemmotella yhden pilalle sekä olla tämän tajuamatta ja oppimatta tosielämästä mitään niin täytyisi mielestäni muillekin lapsille antaa samalla tavalla.

Eniten minua ärsyttää Sarassa se ettei hän opi elämisestä mitään. Hän on niin itseään täynnä oleva teini. Saa kaiken minkä haluaa. Hän on polkupyörä jota kaikki kaupungin pojat käyvät polkemassa ja hänellä on pokkaa haukkua muita.
En tietenkään kerro Herra H:lle mitä mieltä olen Sarasta, koska Sara on hänen siskonsa enkä halua pahoittaa Herra H:n mieltä. Olen kyllä huomannut että Herra H:takin on alkanut häiritsemään tämä Sara käytös ja miten hän saa heidän vanhemiltaan kaiken ilman että tekee mitään tämän eteen..

Minulla itselläni on maailman ihanin äiti joka on antanut minulle ja veljelleni tasapuolisesti kaikkea, olemme kuitenkin joutuneet tekemään rahan eteen töitä emmekä elämään käsi ojossa.

Tosin, kelpaisi minullekin asua ilmaiseksi, olla maksamatta laskuja ja saada ilmaisia vaatteita tekemättä mitään. Kateellinen?