Kaikki on puhunu jo niin pitkään face bookista ja et mun täytyis kans kirjautua sinne.. No tänää sitten tein niin, enkä tajua koko jutusta yhtään mitään!! :p
Okei, oon blondi, mut silti en ymmärrä koko jutun ideaa..
Ehkä tässä jossain vaiheessa vielä..

Tänään on särkenyt aamusta asti päätä niin paljon ettei mitään rajaa, yhden vaivasen särkylääkkeen löysin mikä ei sitten tietenkään auttanut mitään.. Laitoin Herra H:lle viestin että tuo lisää särkylääkettä kun pääsee töistä, toivottavasti muistaa.

Tän päänsäryn takia en oo kyllä saanut mitään aikaiseksi tänään. Ahdistaa. Olisi pitänyt siivotakin ja tekemistä olisi ollut niin paljon, mutta ei.

Mulla on yksi kaveri joka soittelee jatkuvasti, tänäänkin on soitellut joka ikisellä tauolla minulle. Eikä hänellä ole edes mitään asiaa, kuluttaa laskuaan vain. Joka kerralla kun on tänään soittanut olen sanonut että särkee päätä enkä nyt voi puhua, ei hän ymmärrä, jatkaa vain puhumista. Ärsyttää kun täytyy koko ajan soitella, en mä jaksaisi puhelimessa roikkua, varsinkaan kun päätä särkee. En ymmärrä miksi täytyy soittaa vaikkei ole asiaa. Kaiken lisäksi tämä kyseinen kaveri valittaa vielä ku laskua on niin paljon! No haloo! Kai sitä laskua on paljon kun soittelee jatkuvasti vain kuluttaakseen laskuaan!
En vain voi käsittää.
En kuitenkaan voi jostain syystä sanoa hänelle suoraan että ärsyttää tuollainen soittelu ilman syytä, en mä halua aiheuttaa riitaa tai suuttumusta, varinkaan tänään.

Telkkarista hävis toiminnot, lukee vaan: "kanava on salattu tai se ei ole saatavissa." En käsitä. Katsoin kaikki johdot ym eikä mielestäni missään vikaa. Siis toi nyt minun käsityksen mukaan johtuu ainoastaan digiboksista.. Nyt kun olisin halunnut maata vain ja katsoa tv:tä, niin ei sekään tietenkään onnistunut. Ihania nämä vapaa päivät =/